Θα 'σαι για πάντοτε... το καλοκαίρι μου!


Χίλιες δύο λέξεις δεν αρκούν να περιγράψουν το σκηνικό του πιο τέλειου καλοκαιριού. Αυτού που για πάντα σαν τατουάζ θα χαραχθεί βαθιά πάνω σου. Που την πιο δύσκολη στιγμή βγάζεις απ'το ασφαλές τσεπάκι της τσάντας σου κάθε ...άλλη φορά για να χαμογελάσεις, να σου υπενθυμίσει πώς ήταν και πόσο ακόμα μπορεί να γίνει. Θες λίγο ο υπέρλαμπρος ήλιος, το δροσερό αεράκι που σε χαιρετά από τα σοκάκια κάποιου μικρού νησιού, ή το αέρινο φανελάκι που χωρίς δεύτερη σκέψη και σήμερα φόρεσες. Θες η καλοκαιρινή περιπέτεια ενός ιδανικού έρωτα, οι βόλτες χωρίς προορισμό στις αμμουδιές και οι σταγόνες από καρπούζι που στάζουν πάνω στο ροζουλί καυτό σορτσάκι σου... ή αυτό το διαφορετικό που και φέτος θα ανακαλύψεις να κάνεις.
Ο,τι κι αν σκέφτηκες, είμαι σίγουρη ότι και εσύ, θα κρυφοκοιτούσες συχνά εκείνη την αυθόρμητη φωτογραφία που αν και βρίσκεται σε κάποιο φάκελο με χιλιάδες... ή εκατοντάδες άλλες, για σένα είναι ξεχωριστή. Γιατί θα είναι για πάντοτε το καλοκαίρι σου!!!


*μέσα σε αυτή την μικρή φωτογραφία, μέχρι να έρθει η επόμενη, θα χωράω για καιρό το δικό μου καλοκαίρι με τις δικές του ωραίες στιγμές που πέρασαν και που με κάνουν να υπόσχομαι πώς θα προσπαθώ να τις "φρεσκάρω" με νέες!
**λίγο νωρίς θα μου πεις, αλλά μου "εκμυστηρεύτηκε" κάποιος ότι... την κατάλληλη στιγμή τη φτιάχνεις μέσα σου!


Τα φιλιά μου σε όλους!

1 σχόλιο:

  1. ''Kαι αν είσαι θάλασσα,εγω σ'αγκάλιασα.. και αμα το αύριο ήταν στο χέρι μου,θα 'σαι για πάντα το καλοκαίρι μουυυ''...
    αυτό...
    καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...