☞ Μικρές μου αγγελίες ....

Σήμερα είναι η μέρα της αγγελίας και αρχίζω να σου απαριθμώ...
Ζητείται
καλός ψεύτης για ιδιαίτερα μαθήματα σε κακούς ψεύτες.
υπομονετικός φοιτητής-κασκαντερ να δώσει εξετάσεις στη θέση μου.


κάποιος να μου ξεμπερδεύει τα μυαλά εεεε μαλλιά ;P
"αποκουρδιστής" μυαλού, να το απο-κουρδίσει κ να το ξανα-κουρδίσει απο εκεί που ήμουν
hug gif Pictures, Images and Photos αγκαλίτσας.

ευχούλης.(με φούξια μαλλιά)
άτομο εμπιστοσύνης (σε αυτά που θα ακούει) να κρατάει το τηλέφωνο μου στο αυτί του και να μου μεταφέρει ο,τι ακούει κατα λέξη.
 "γλυκούλης" χωρίς αμοιβή και με μεγάλη διάρκεια.
αισιόδοξος....με αποδείξεις.
κάποιος να αποφορτίσει τον μαλακομαγνήτη μου (κλεμμένο απο κατ , εκείνη τα λέει καλύτερα)
κάποιος να παριστάνει ενίοτε τον κινέζο
μια τράπεζα να με χρηματοδοτεί.
ένας παππούς επειγόντως (πάντα δηλαδή ζητείται ένας παππούς) που αν γίνεται να μοιάζει στον παππού-Μήτσο
μάγειρας...να έχει φαντασία.
μα-κά-κας (με πείρα...)

άτομο με φαντασία. Να μπορεί να βρίζει ελεύθερα, όταν δεν μπορώ να το κάνω εγώ(για ευνόητους λόγους)
άτομο να με πείθει πως πρέπει να σηκωθώ από το κρεβάτι (αμοιβή μόνο αν έχει ισχυρά κίνητρα)
γυμναστής να γυμνάζει ομοιοπαθητικά ή και με βελονισμό! χα!
συναυλιακός χώρος. Με κομπάρσους θαυμαστές.
κάποιος να δίνει εξηγήσεις, όταν οι άλλοι δεν τις βρίσκουν...
Ζητείται άνθρωπος..
Πωλείται υπερένταση ;)

Καλημέρα  
υγ: εσείς....τι θα ζητούσατε???

14 σχόλια:

  1. μπορω να καλυψω καποιες θεσεις
    και σε καποιες αλλες χρειαζομαι οτι κι εσυ.
    Τελειο κιμενο και κινουμενα συνοδευτικα.
    Μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποσοσ απλη και ολιγαρκης εισαι !!
    και το ζητησες ενα δυο πραγματακια !!


    εγω θα ζηταγα ενα μονιμο μασερ να μου κανει μασαζ και εναν κομμωτη παντα μαζι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα!!!
    καταπληκτικές!
    με κάλυψε η ζήτηση για τράπεζα!
    επίσης, ένα βενζινάδικο έξω απο το σπίτι μου που να μου χαρίζει την βενζίνη!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά πράγματα ζητάς... Γίνεσαι πλεονέκτης!
    Άμα αραδιάσω κι εγώ αυτά που ζητάω, δε θα τελειώσω ούτε αύριο!
    Μόνο ένα πράγμα ζητάω περισσοτερο: Κάποιος να δίνει εξεταστική εκ μέρους μου!

    Τα υπόλοιπα βρίσκονται, καλά να είμαστε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζητειται ΕΛΠΙΣ!

    Ειναι το μοναδικό που ισως μας σώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εεεεε... δεν ζητάς πολλά απ οτι βλέπω, αν και αυτο με την Τράπεζα ειναι δύσκολο και ο ξυπνητηράνθρωπος δυσεύρετος.
    Ποτέ δεν ξερεις ομως, κατι θα βρείς αφου έβαλες αγγελία :)
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζητείται περισσότερος χρόνος ελευθερος!!!

    Αυτό

    χαχαχα


    Εσυ παντως πολλα θες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ακομα δεν διαβασες το σχολιο μου ή δεν αποθηκευτηκε τα χαραματα που το εγραψα.Με τιμωρεις με το ιδιο νομισμα;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καταβαθος ειμαι ολιγαρκης... ;)
    που να με πιστεψετε ομως? χαχα

    ολα προεκυψαν απο κατι που ακουσα κ αρχισα μετα να σκεφτομαι τι θα ζητουσα σε αυτη τη φαση..

    αν κατσετε να τα γραψετε σε ενα χαρτι,νομιζετε πως θα μεινετε μονο σε 1 ή 2...?!
    *γελασα πολυ με τα σχολια σας παντως ;D thanx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σας!! Δίαβασα την αγγελία σας: "Ζητείται κάποιος να κοιμάται για μένα όταν βαριέμαι..." και σκέφτηκα πως είμαι ο άνθρωπος σας!! Α!!Επίσης έχω κάτι σε παππού-Μήτσο αν σας ενδιαφέρει! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα εισαι τελεια!!! ;)
    μοναδικη σε αυτο το ειδος (επαυξανει κ η αδερφη που ειναι διπλα μου τωρα κ το ειδε)

    α βρηκα ανθρωπο για τη θεση "να βριζει,οταν εγω δεν μπορω..." χαχαχα μαντεψε σπιθα κ ποιον εννοω...(παλι η αδερφη εδωσε τη λυση)
    φιλακια καλη μου υπναρου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ζητείται μασέρ να με τρίβει όλη μέρα...

    (ωραία ιδέα αυτό το ποστ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. amalthia,συμφωνεις δλδ με το σκουλικι πιο πανω ;)
    μαλλον θελω κ εγω γτ ουτε ο υπνος πια δεν με ξεκουραζει!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...