Να κόψω και κορδέλα;

Ουφ!! το ιστολόγιο αυτό βλέπει το φως της μπλογκ-όσφαιρας!
Να φανταστείς ούτε πώς θα το ονομάσω δεν είχα σκεφτεί. Δεν ενημέρωσα κανέναν (από όσους είχα κατα καιρούς ζαλίσει για τη δημιουργία του) Τόσο καιρό το άφηνα. Για μια μέρα που θααα.. είχα χρόνο. Όμως ίσως τελικά η στιγμή και ο χρόνος πήραν πάνω τους το "βάρος" :)
ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ σήμερα. Σαν να υπήρχε πάντα. Αφού στο μυαλό μου πάντα "έπαιζαν" σκηνές που θα δεις εδώ μέσα..
tumblr_mgikwuKOMy1s33ylco1_1280_large_zps0572549f
Το "καθήκον" μου θα είναι να γράφω, για να ξέρω ότι κάπου υπάρχουν αυτά που σκέφτομαι κ όχι αραδιασμένα σε κουτιά κ σε φακέλους. 
Επομένως ίσως προλάβω να πω πολλά και ίσως μπορέσεις να διαβάσεις περισσότερα. Εκείνο (ως ζωντανός ανεξάρτητος και αυτόνομος οργανισμός) θα είναι εδώ για να ακούει και θα είμαι εδώ για να του τα λέω.

υγ1: ας κλείσω με ένα γεμάτο -Καλημέρααα!!!- στην "Glamour-iada" (ξέρει αυτή) ,η οποία θα το δεί σε λίγες ώρες που θα ξυπνήσει!!! :)

υγ2: Καλώς σας Βρήκα και Καλά να Περάσουμε!

4 σχόλια:

  1. και γραφω πρωτη !!
    καλη αρχη λοιπον !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααχ σ ευχαριστώ "skouliki" μου!!σας 'παρακολουθώ' καιρό κ εσένα κ το "marouli" κ περίμενα τις μέρες που θα τελείωνα ένα θεματάκι σχολής,για να σας σχολιάζω κ επίσημα πια ;) (κ να που εσείς το διαβάζετε πρώτες!!!χα!!) φιλιά κ ελπίζω να με βοηθήσετε σχετικά με τη διαμόρφωση του blooooog γιατί είμαι (σσσ...)άσχετη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ασφαλως ...στο φορουμ υπαρχει ειδικη ενοτητα σχετικα με την διαμορφωση με αναλυτικοτατες οδηγιες και φωτο που θα σε καθοδηγησουν ..θα δεις εκει τα θεματα ανα τιτλο ειναι αναλυτικα
    χρειαζεται ομως για να εχεις προσβαση πανω απο 5 μηνυματα να εχεις γραψει μεσα στο φορουμ

    .....

    αντε !!! παμε !!! να σε κανουμε ξεφτερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα....να έχω γράψει δηλαδή εδώ 5 αναρτήσεις???η κ μόνο στο forum?!!ααααχ ανυπομωνώ να διαμορφώσω το μπλογκακι :)
    βλέπω τα δικά σας κ τα ζηλεύωωω...!!!διαβάζω τώρα στο forum (άλλα καταλαβαίνω...άλλα ΟΧΙ) τεσπα...θα σου γράψω προσεχώς για τις απορίες μου!!thaaaaanx :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

και για πες...